چگونه سرچماقی کمک می کند تا بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه سرچماقی کمک می کند تا بیماری کلیه پلی کیستیک

سرچماقی، همچنین به عنوان "زمستان کرم چمن زمستان" شناخته شده است نام یک سرده از قارچ ها استفاده برای قرن ها در طب سنتی چینی (TCM) برای افزایش توابع انرژی، دوام و کیفیت زندگی است. چگونه آن را افراد مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک کمک کند؟

بیماری های کلیوی متعدد در

سرچماقی می تواند جریان خون به سایر نقاط بدن را افزایش دهد، در نتیجه تنظیم عملکرد کلیوی طبیعی. علائم و نشانه های بیماری کلیه پلی کیستیک، از جمله خستگی، کم خونی، تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها، و غیره، باید برداشته شود. عملکرد کلیه ممکن است از آسیب محافظت می شود.

دیابت

برای افراد مبتلا به دیابت و Cordyceps کلیه پلی کیستیک می تواند به طور موثر کنترل دیابت است. این شامل یک پلی ساکارید های خاصی است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است که اثر کاهنده قند خون در بدن و، بنابراین متابولیسم گلوکز می تواند بهبود یافته و حساسیت به انسولین افزایش می یابد.

سموم درمان پاک

سموم درمان پاکسازی. از ویژگی های بزرگ از این درمان استفاده از طب چینی است، بسیاری از مواد سمی در بدن موثر حذف بدن از طریق غدد مدفوع، ادرار و عرق، این شرایط مطلوب برای بهبود کلیه بیمار و یک محیط خوب برای داروهای دیگر ایجاد کرده است. درمان بر اساس فن آوری هسته ای است که هنوز هم فکر استاز از طب چینی، و همچنین به عنوان یک ترکیب منحصر به فرد از کلیه دارو، تنها راه واقعا موثر به حذف بدن از التهاب کلیه.

اگر چه سرچماقی نظر گرفته شده است طبیعی و بی خطر استفاده کنید، توصیه می شود که بیماران از بیماری کلیه پلی کیستیک تنها پس از مشورت با دکتر خود مصرف می شود. درمان لازم است اگر شما می خواهید امتحان کنید طب چینی، شما می توانید E Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ارسال.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: